Ana Sayfa - Üst Banner

1-7 Ekim Emzirme haftası etkinlikleri.

Mucahit Akin  |  08 Ekim 2018, Pazartesi 14:54  |  1343 görüntülenme
Dünyada ve Ülkemizde 1-7 Ekim Emzirme Haftası olarak kutlanmaktadır. Dünya Sağlık Örgütü; bebeklerin ilk 6 ay sadece anne sütü ile beslenmesini, su dahil herhangi bir ek gıda verilmemesini, altıncı aydan sonra uygun ek gıdalara başlanarak, emzirmeye 2 yaşına kadar devam edilmesini öneriyor.
1-7 Ekim Emzirme haftası etkinlikleri.

Dünyada ve Ülkemizde 1-7 Ekim Emzirme Haftası olarak kutlanmaktadır. Dünya Sağlık Örgütü; bebeklerin ilk 6 ay sadece anne sütü ile beslenmesini, su dahil herhangi bir ek gıda verilmemesini, altıncı aydan sonra uygun ek gıdalara başlanarak, emzirmeye 2 yaşına kadar devam edilmesini öneriyor.
Bu kapsamda Gap vadisi 3.Etap Sosyal Tesislerinde akşam 19:00 ile 21:00 saatleri arasında İl Sağlık Müdürlüğü olarak anne sütünün önemine ve emzirmeye dikkat çekmek amacıyla sosyal etkinlik düzenlendi. Ayrıca Hilvan, Harran, Birecik ve Siverek İlçe Sağlık Müdürlüklerimizde stand açılarak konunun önemi vurgulandı.
Anne sütü ile beslenme her bebeğin en doğal hakkıdır. 
SAĞLIKLI NESİLLER EMZİRİLEN BEBEKLERDEN OLUŞACAKTIR.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!