Ana Sayfa - Üst Banner

8 Adet Tam Donanımlı Ambulans, ŞANLIURFA'da hizmete vermeye başladı.

Mucahit Akin  |  17 Haziran 2019, Pazartesi 15:38  |  1415 görüntülenme
Hastalarımıza daha iyi hizmet vermek amacıyla Sağlık Bakanlığı tarafından gönderilen yeni ambulanslar ile birlikte sahada görev yapan ambulans sayısı 90 a ulaştı.
8 Adet Tam Donanımlı Ambulans, ŞANLIURFA'da hizmete vermeye başladı.

Hastalarımıza daha iyi hizmet vermek amacıyla Sağlık Bakanlığı tarafından gönderilen yeni ambulanslar ile birlikte sahada görev yapan ambulans sayısı 90 a ulaştı. Ambulanslar, Şanlıurfa İl Sağlık Müdürümüz Doç.Dr.M.Emre ERKUŞ,  Acil Sağlık Hizmetleri Başkanı Dr.Yılmaz Gerger ile diğer başkanlarımız Dr.Ahmet KARA ve Halil BEYAZKENDİR' in katılımıyla müdürlüğümüz bahçesinde yapılan sade bir törenle hizmet verecekleri ilçelere gönderildi.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!