Ana Sayfa - Üst Banner

Bakan Koca Şanlıurfa sağlık il müdürü ile görüştü

Mucahit Akin  |  23 Kasım 2020, Pazartesi 23:16  |  2015 görüntülenme
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 10 ilin sağlık müdürü ile video konferans yöntemiyle görüştü..
Bakan Koca Şanlıurfa sağlık il müdürü ile görüştü

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 10 ilin sağlık müdürü ile video konferans yöntemiyle görüştü.
Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Şanlıurfa, Ankara, Adana, Konya, Manisa, Kayseri, Sakarya, Samsun, Antalya, Diyarbakır sağlık müdürlerimizle yaptığımız video konferans toplantılarında, salgınla mücadelede bulunduğumuz noktayı, sağlık çalışanlarımızın ihtiyaçlarını ele aldık. Desteğinizin önemi artmış durumda” ifadelerini kullandı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!