Ana Sayfa - Üst Banner

Başbakan Yıldırım, Irak’ta Türk Büyükelçiliği binası inşaatını gezdi

Mucahit Akin  |  08 Ocak 2017, Pazar 10:09  |  2230 görüntülenme
Başbakan Binali Yıldırım, resmi ziyarette bulunduğu Irak’ta inşaatı süren Türkiye Büyükelçiği binasını gezdi..
Başbakan Yıldırım, Irak’ta Türk Büyükelçiliği binası inşaatını gezdi

Başbakan Binali Yıldırım, resmi ziyarette bulunduğu Irak’ta inşaatı süren Türkiye Büyükelçiği binasını gezdi.
Başbakan Binali Yıldırım, Irak’ta temaslarına devam ediyor. Türkiye’nin Bağdat Büyükelçiliği binasının inşaatını gezen Başbakan Yıldırım, yetkililerden bilgi aldı. İşçiler tarafından tezahüratlarla karşılanan Başbakan Yıldırım, işçilerle sohbet etti.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!