Ana Sayfa - Üst Banner

Başbakan Yıldırım Seul Büyükelçiliğini “Ayla” ile açtı

Mucahit Akin  |  06 Aralık 2017, Çarşamba 12:49  |  950 görüntülenme
Başbakan Binali Yıldırım, Türkiye’nin Seul Büyükelçilik binasının açılışını “Ayla” filminin minik başrol oyuncusuyla yaptı..
Başbakan Yıldırım Seul Büyükelçiliğini “Ayla” ile açtı

Başbakan Binali Yıldırım, Türkiye’nin Seul Büyükelçilik binasının açılışını “Ayla” filminin minik başrol oyuncusuyla yaptı.
Güney Kore’ye resmi ziyarette bulunan Başbakan Binali Yıldırım, Türkiye’nin Seul Büyükelçilik binasının açılışını yaptı. Yıldırım, açılışı “Ayla” filminin minik oyuncusu Kim Seol ile gerçekleştirdi. Başbakan Yıldırım’ın eşi Semiha Yıldırım’ın da katılığı açılışta Kore Savaşı yıllarında Türk askerlerinin açmış olduğu Ankara Okulu’ndan mezun olan Koreliler de hazır bulundu.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!