Ana Sayfa - Üst Banner

Başkan Baydilli Zabıtaların Gününü Kutladı

Mucahit Akin  |  07 Eylül 2018, Cuma 13:51  |  1418 görüntülenme
Karaköprü Belediye Başkanı Metin Baydilli, 1-7 Eylül Zabıta Haftası nedeniyle Karaköprü
Belediyesine bağlı Zabıta Müdürlüğüne bağlı personelle bir araya geldi.
Başkan Baydilli Zabıtaların Gününü Kutladı

1-7 Eylül Zabıta Haftası nedeniyle Karaköprü Belediye Başkanı Metin Baydilli belediyeye bağlı zabıta
ekipleri ile bir araya gelerek haftalarını kutladı. Zabıta ekipleri ile yapılan toplantıda Metin Baydilli
Karaköprü Belediyesi zabıta ekiplerine özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür ederken, zabıtalar günü
münasebetiyle kravat hediye etti.
Baydilli yaptığı açıklamada 1-7 Eylül arasının zabıta haftası olması münasebetiyle zabıta ekipleri ile
bir araya geldiklerini dile getirerek, zabıtanın belediyeleri dışarıda temsil eden, görünen yüzü
olduğunun söyledi.
Baydilli, "Zabıta ekipleri, belediye işlerinin aksaması durumunda ivedilikle müdahale eden ve çözüm
üreten birimlerdir. Tüm Türkiye'deki zabıtalarımızın haftalarını kutluyorum. Karaköprü'müzün daha
yaşanılabilir ve güvenilir bir şehir olması için zabıtalarımızın hizmetlerinin devamını temenni ediyor,
görevlerinde başarılar diliyorum" diye konuştu.
Başkan Baydilli’nin zabıta ekibiyle düzenlediği toplantıda, Karaköprü Belediye Başkan Yardımcısı
Celal Şeker’de hazır bulundu.
Başkan Baydilli toplantının ardından Zabıta Müdürlüğüne bağlı personelle hatıra fotoğrafı çekti

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!