Ana Sayfa - Üst Banner

Başkan Ekinci oyunu kırsal mahallede kullandı

Mucahit Akin  |  16 Nisan 2017, Pazar 12:49  |  1028 görüntülenme
Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Ekinci oyunu kırsal mahallede kullanırken vatandaşları da sandığa gelmeye davet etti..
Başkan Ekinci oyunu kırsal mahallede kullandı
Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Ekinci oyunu kırsal mahallede kullanırken vatandaşları da sandığa gelmeye davet etti.
Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Ekinci, anayasa değişikliğini kapsayan referandum için sandık başına gitti. Başkan Ekinci oyunu eşi Ayşe Ekinci ile birlikte Eyyübiye ilçesine bağlı Bozöyük kırsal Mahallesinde kullandı. 2032 numaralı sandıkta oyunu kullanan Başkan Ekinci “ Bugün biliyorsunuz Türkiye genelinde halk oylamasına gidiliyor. Yeni Türkiye adına herkes oyunu kullanıyor. Biz de geldik, oyumuzu kullandık ve vatandaşlık görevimizi yerine getirdik” şeklinde konuştu.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!