Ana Sayfa - Üst Banner

Büyükşehir Konservatuvarında Mezuniyet Heyecanı: 61 Öğrenci Belgesini Aldı!

Güncel Urfa  |  28 Haziran 2026, Pazar 13:33  |  29 görüntülenme
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Çocuk ve Gençlik Konservatuvarı, muhteşem bir yıl sonu konseri ve karne törenine imza attı. Eğitimlerini başarıyla tamamlayan 61 öğrenci, düzenlenen törenle eğitim belgelerine kavuşurken, genç yeteneklerin sahne performansları izleyicilerden tam not aldı.
Büyükşehir Konservatuvarında Mezuniyet Heyecanı: 61 Öğrenci Belgesini Aldı!

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Daire Başkanlığı koordinesinde yürütülen Çocuk ve Gençlik Konservatuvarı, 2025-2026 bahar dönemi kapanışını coşkulu bir programla gerçekleştirdi. Vali Kemalettin Gazezoğlu Kültür Merkezi’nde düzenlenen törene, mezuniyet heyecanı yaşayan öğrenciler ve aileleri yoğun ilgi gösterdi.

Belediyeler Arasında Bir İlk: Çocuk Konservatuvarı

Türkiye'deki belediyeler arasında bir ilk olma özelliği taşıyan Çocuk Konservatuvarı, zengin eğitim içeriğiyle dikkat çekiyor. Konservatuvarın eğitim yapısı ve sağladığı imkanlar ise şu şekilde:

Köklü Eğitim Geçmişi: 2019 yılının bahar döneminde sadece 20 öğrenciyle eğitim hayatına başlayan konservatuvar, her dönem yeni öğrencileri bünyesine katarak büyümeye devam ediyor.

Geniş Yaş Grubu: Çocuk Konservatuvarı bölümünde, ilkokul 2. sınıftan 5. sınıfa kadar olan farklı yaş gruplarındaki çocuklara kapılar açılıyor.

Zengin Ders İçeriği: Öğrencilerin hem fiziksel hem de zihinsel gelişimlerini desteklemek amacıyla; çalgı eğitimi, piyano, koro, Orff eğitimi ve solfej (nota okuma) dersleri uzman eğitmenler eşliğinde sunuluyor.

Genç Yeteneklere Akademik Altyapı

Çocuk Konservatuvarının bir devamı niteliğinde olan Gençlik Konservatuvarında ise ortaokul düzeyindeki (6, 7 ve 8. sınıf) öğrencilere daha ileri düzey sanatsal eğitimler veriliyor. Bu kapsamda genç kursiyerler; çalgı ve piyano eğitimlerinin yanı sıra koro, Türk müziği nazariyatı ve Batı müziği nazariyatı dersleriyle akademik bir altyapı kazanıyor.

Daire Başkanı Mustafa Şeker’den Emek Verenlere Teşekkür

Bahar dönemini başarıyla noktalayan 61 öğrenciye belgelerini, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Daire Başkanı Mustafa Şeker takdim etti.

Törende kursiyerlerin sahne aldığı ve büyük bir uyum içinde seslendirdikleri koro performansları, salondakiler tarafından uzun süre alkışlandı. Programda bir konuşma yapan Daire Başkanı Mustafa Şeker, geleceğin sanatçı adaylarına başarılar dilerken, bu süreçte büyük bir sabır ve özveriyle çalışan eğitmenlere ve çocuklarını sanata yönlendiren ailelere emeklerinden dolayı teşekkürlerini iletti.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!