Ana Sayfa - Üst Banner

DEAŞ terör örgütünü işaret etti

Mucahit Akin  |  21 Ağustos 2016, Pazar 10:39  |  1130 görüntülenme
AK Parti Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar patlamanın ardından, “FETÖ bıraktı PKK ihanet nöbetini devraldı. Şimdi DAEŞ.. Allah topunuzun belasını versin” dedi.
DEAŞ terör örgütünü işaret etti

Gaziantep’te meydana gelen bombalı saldırının ardından sosyal medya hesabından açıklamada bulunan Milletvekili Şamil Tayyar, Saldırının DEAŞ terör örgütü tarafından yapıldığını iddia ederek, “FETÖ bıraktı PKK ihanet nöbetini devraldı. Şimdi DAEŞ. Allah topunuzun belasını versin. Gaziantep şehit kanıyla toprağı vatan yapmış kadim bir şehirdir. Teröre yenik düşmez. Rabbim ülkemizi korusun” paylaşımında bulundu. 

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!