Ana Sayfa - Üst Banner

Devlet hastanesinde Danışmanlık ve Refakat Birimi Kuruldu

Mucahit Akin  |  18 Aralık 2017, Pazartesi 13:25  |  4720 görüntülenme
Viranşehir ;Devlet Hastanesinde Hastaneye Başvuran engelli ve yaşlı hastalara hastane girişinde hasta danışmave yönlendirme birimi kuruldu.
Devlet hastanesinde Danışmanlık ve Refakat Birimi Kuruldu
Devlet hastanesinde Danışmanlık ve Refakat Birimi Kuruldu
 
Viranşehir ;Devlet Hastanesinde  Hastaneye Başvuran engelli ve yaşlı hastalara hastane girişinde hasta danışmave yönlendirme birimi kuruldu.
 
Gelen hastalara görevli hemşire tarafından stajyer  öğrenciler tarafından Refakat edilerek gerekli yardımlar yapılıyor
 

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!