Ana Sayfa - Üst Banner

Ekinci, Toma'nın Üstünde Vatandaşa Seslendi

Mucahit Akin  |  17 Temmuz 2016, Pazar 20:19  |  1525 görüntülenme
Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Ekinci darbe girişiminin ilk dakikalarından itibaren adeta kentteki seferberliğe öncülük etti. Ekinci, Tugay Komutanlığı ve Valilik önündeki vatandaşlarla demokrasi nöbeti tuttu.
Ekinci, Toma'nın Üstünde Vatandaşa Seslendi

Bir gurup askerin darbe girişimine karşı kentte oluşturulan seferberliğe öncülük eden Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Ekinci Valilik binası önündeki TOMA’nın üstüne çıkıp vatandaşlara seslenerek,’’‘Alanları boş bırakmamalıyız, devletimize ve hükümetimize sahip çıkmalıyız’’dedi. Ak Parti Şanlıurfa İl Başkanlığı, Tugay Komutanlığı ve Valilik önünde oluşan yığınları bir an bile yalnız bırakmayan Ekinci, Bu demokrasi mücadelesiyle FETÖ terör örgütü yok olana kadar uyumayıp meydanları boş bırakmayacağız” diye konuştu.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!