Ana Sayfa - Üst Banner

ERKEN TEŞHİS YAŞATIR" isimli bilgilendirme semineri düzenlendi.

Mucahit Akin  |  19 Haziran 2019, Çarşamba 09:14  |  1111 görüntülenme
Siverek ilçe Sağlık Müdürlüğü tarafından, kadınların kanser ve doğum hastalıklarına karşı “ERKEN TEŞHİS YAŞATIR" isimli bilgilendirme semineri düzenlendi.
ERKEN TEŞHİS YAŞATIR" isimli bilgilendirme semineri düzenlendi.

Siverek ilçe Sağlık Müdürlüğü tarafından, kadınların kanser ve doğum hastalıklarına karşı “ERKEN TEŞHİS YAŞATIR" isimli bilgilendirme semineri düzenlendi. Seminerde, Siverek Devlet Hastanesi Uzman Doktorları tarafından Meme Kanseri, Kolon Kanseri, Gebelik süreci , Hipertansiyon ve  Astım hastalıkları hakkında  katılımcılar bilgilendirildi.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!