Ana Sayfa - Üst Banner

GÜLÜM Ceylanpınar Devlet Hastanesinde incelemelerde bulundu.

Mucahit Akin  |  06 Temmuz 2021, Salı 14:35  |  789 görüntülenme
İl Sağlık Müdürü Prof.Dr. Mehmet GÜLÜM Ceylanpınar Devlet Hastanesinde incelemelerde bulunarak;
GÜLÜM Ceylanpınar Devlet Hastanesinde incelemelerde bulundu.
İl Sağlık Müdürü Prof.Dr. Mehmet GÜLÜM Ceylanpınar Devlet Hastanesinde incelemelerde bulunarak Hastane yönetiminden çalışmalar hakkında bilgi aldı. Ardından Hasta ve Hasta yakınları ile sohbet ederek verilen hizmetleri değerlendirdi.
 
 

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!