Ana Sayfa - Üst Banner

Gülüm; ilk toplantısını başkanlarla yaptı.

Mucahit Akin  |  16 Haziran 2021, Çarşamba 13:21  |  773 görüntülenme
Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğüne atanan Prof. Dr. Mehmet Gülüm çalışmalara başladı.
Gülüm; ilk toplantısını başkanlarla yaptı.

İl Sağlık Müdürlüğüne atanan Prof. Dr. Mehmet Gülüm İl Sağlık Müdürlüğü hizmet başkanları ile ilk toplantısını yapan Prof. Dr. Gülüm, kentte yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!