Ana Sayfa - Üst Banner

GÜLÜM, Mehmet Akif İNAN Eğitim ve Araştırma Hastanesinde incelemelerde bulundu.

Mucahit Akin  |  24 Haziran 2021, Perşembe 08:17  |  848 görüntülenme
İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Mehmet GÜLÜM, Mehmet Akif İNAN Eğitim ve Araştırma Hastanesinde incelemelerde bulunarak hastane yönetiminden çalışmalar hakkında bilgi aldı.
GÜLÜM, Mehmet Akif İNAN Eğitim ve Araştırma Hastanesinde incelemelerde bulundu.
İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Mehmet GÜLÜM, Mehmet Akif İNAN Eğitim ve Araştırma Hastanesinde incelemelerde bulunarak hastane yönetiminden çalışmalar hakkında bilgi aldı. Ardından Hasta ve Hasta yakınları ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerinde bulundu.
 
 

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!