Ana Sayfa - Üst Banner

Hastanede Yangın Tatbikatı Düzenlendi

Mucahit Akin  |  08 Haziran 2016, Çarşamba 16:45  |  1203 görüntülenme
Şanlıurfa Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesinde yangın tatbikatı düzenlendi.
Hastanede Yangın Tatbikatı Düzenlendi

Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığına bağlı İtfaiye ekipleri tarafından gerçekleştirilen yangın tatbikatında hastane binasının üst katında mahsur kalmış bir hasta, itfaiye merdiveni yardımıyla tahliye edilip sedyeyle taşınarak 112 Acil Servis ekiplerine teslim edildi. Tatbikat hakkında bilgi veren Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekim Op.Dr. İbrahim Halil Keşküş, “Bugün Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesinde olası bir yangın olayına karşı ilk müdahale ve yangının büyümesini engellemek amacıyla bir yangın tatbikatı gerçekleştirdik. Hastanemizde mahsur kalan yaralı hastamızı hızlı ve güvenilir bir şekilde bulunduğu yerden tahliye edip 112 Acil Servis ekiplerine teslim ederek tatbikatı başarılı bir şekilde tamamladık. Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığına bağlı İtfaiye ekipleri tarafından hastanemiz çalışanlarına olası bir yangına müdahale, yangın söndürme teknikleri ve yangın tüplerinin kullanımı hakkında uygulamalı eğitim verildi. Tatbikatta emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!