Ana Sayfa - Üst Banner

Hastanelerdeki Acil Servisler Hasta Kabulüne Kesintisiz Devam Etmektedir.

Mucahit Akin  |  26 Şubat 2020, Çarşamba 08:19  |  2814 görüntülenme
İl Sağlık Müdürü Doç.Dr.M. Emre ERKUŞ, mesai sonrası Mehmet Akif İNAN Eğitim ve Araştırma Hastanesinde incelemelerde bulundu.
Hastanelerdeki Acil Servisler Hasta Kabulüne Kesintisiz Devam Etmektedir.

İl Sağlık Müdürü Doç.Dr.M. Emre ERKUŞ, mesai sonrası Mehmet Akif İNAN Eğitim ve Araştırma Hastanesinde incelemelerde bulundu. İl Sağlık Müdürü, nöbetçi personelleri ziyaret ederek bir hastanın da  muayenesini yaparak hasta ve hasta yakınlarına   geçmiş olsun dileklerini iletti.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!