Ana Sayfa - Üst Banner

Her Sabah Spor Yaparak İşe Başlıyorlar

Mucahit Akin  |  10 Ocak 2016, Pazar 14:10  |  1121 görüntülenme
Şanlıurfa’da itfaiye ekipleri, göreve başlamadan önce her sabah spor yapıp formlarını korumaya çalışıyor.Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekipleri, işe gidince ...
Her Sabah Spor Yaparak İşe Başlıyorlar

Şanlıurfa’da itfaiye ekipleri, göreve başlamadan önce her sabah spor yapıp formlarını korumaya çalışıyor.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekipleri, işe gidince her sabah spor yapıp formlarını korumaya çalışıyor. Mesai öncesi spor aletleriyle spor yapan ekipler, gün içinde çıkabilecek vakalara müdahale ediyor. Spor sayesinde formda kalan ekipler, bu uygulamayı her sabah devam ettiriyor. İtfaiye Daire Başkanı Halil Kırmızı da ekipleri yalnız bırakmayarak çalışmalarında destek oluyor.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!