Ana Sayfa - Üst Banner

İhraç edilen öğretmenler için oturma eylemi

Mucahit Akin  |  10 Eylül 2016, Cumartesi 11:55  |  1432 görüntülenme
Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu’na (KESK) bağlı üyeler, FETÖ/PDY soruşturması kapsamında öğretmenlerin ihraç edilmesini oturma eylemi ile protesto etti.
İhraç edilen öğretmenler için oturma eylemi

l Milli Eğitim Müdürlüğü önünde toplanan KESK’e bağlı bir grup üye, FETÖ’nün darbe girişimi soruşturması kapsamında bazı öğretmenlerin açığa alınmasını protesto etti. Grup adına açıklama yapan Dilek Çakırtaş, “Görevden ihraç edilen ve açığa alınan tüm KESK’li arkadaşlarımızın derhal görevi iade edilmelidir" şeklinde konuştu.
Grup basın açıklamasının ardından bir süre oturma eylemi yaparak dağıldı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!