Ana Sayfa - Üst Banner

İki Yılda 150 Bin Fidan

Mucahit Akin  |  20 Şubat 2018, Salı 15:41  |  2271 görüntülenme
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Akçakale'de atıl durumda bulunan Ziyaeddin Akbulut
Fidanlığını tekrardan üretime kazandırarak 2 yılda toplam 150 bin fidan üretti.
İki Yılda 150 Bin Fidan

il genelinde başlatılan ağaçlandırma seferberliğinde kendi öz kaynaklarını en iyi
şekilde kullanan Büyükşehir Belediyesi, geçmiş yıllarda atıl durumda bulunan Ziyaeddin
Akbulut Fidanlığını tekrardan hayata kazandırdı. Bu kapsamda atıl durumda bulunan fidanlığı
revize ederek 2 yılda 150 bin fidan üreten Büyükşehir Belediyesi, ilerleyen yıllarda üretimini
daha da yükseltmeyi hedefliyor.
Tesisi gezerek ağaç türlerini inceleyen Büyükşehir Belediye Başkanı Nihat Çiftçi
"Şanlıurfa'da başlattığımız yeşil seferberliği kapsamında kendi ürettiğimiz fidanları toprakla
buluşturmaktan dolayı memnunuz. Allah'ın izni ile ilerleyen zamanlarda buradan elde
ettiğimiz fidanların dikimini de gerçekleştireceğiz. Geçmiş yıllarda atıl durumlarda bulunan
bu fidanlığı tekrar ayağa kaldırarak Şanlıurfa'mıza kazandırdığımız için mutluyuz. Bu tarz
tesisleşmeleri yaygınlaştırmayı istiyoruz. Burada ürediğimiz ağaçlar şehrimizi yeşillendirerek
güzelleştirsin" şeklinde konuştu.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!