Ana Sayfa - Üst Banner

İl Sağlık Müdürlüğü Kanser taramalarına devam ediyor....

Mucahit Akin  |  04 Mart 2019, Pazartesi 10:24  |  1094 görüntülenme
Kanserle mücadelede İl Sağlık Müdürlüğü Kanser Birimimiz yıl boyunca tarama ve farkındalık faaliyetlerine devam etmektedir.
İl Sağlık Müdürlüğü Kanser taramalarına devam ediyor....

Kanserle mücadelede İl Sağlık Müdürlüğü Kanser Birimimiz yıl boyunca tarama ve farkındalık faaliyetlerine devam etmektedir.  Mobil tarama aracımızla ilçe ilçe gezip HPV

(Human papilloma virüs) taraması yapmakta.  Ayrıca Vatandaşlarımızı halk eğitimlerinde ve stantlarda kanser taramaları, tarama yaşları, taramaların nerelerde yapıldığı, genel kanserler konularında bilgi verilip, broşür dağıtılarak taramalarını yaptırmak üzere KETEM ve Aile Hekimlerine yönlendirilmektedir.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!