Ana Sayfa - Üst Banner

İl Saglık Müdürlüğü tarafından Emekli Personellerine Plaket verildi..

Mucahit Akin  |  17 Mayıs 2018, Perşembe 09:27  |  1119 görüntülenme
Şanlıurfa İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Himmet DURGUT emekli olan personellere plaket taktim etti.
İl Saglık Müdürlüğü tarafından Emekli Personellerine Plaket verildi..

Son 1 yıl içerisinde sağlıkta hizmet vererek emekliye ayrılan personellere hizmetleri anısına makamında sağlık personelleri Hacı YETİM ve Mehmet Nuri TEZCANLAR’a plaket vererek yaptıkları hizmetlerden dolayı teşekkür ederek, bundan sonraki emeklilik yaşamında başarılar ve mutluluklar diledi.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!