Ana Sayfa - Üst Banner

İl Sağlık Müdürü Kovit-19 çağrı merkezinde incelemelerde bulundu.

Mucahit Akin  |  11 Ağustos 2020, Salı 13:31  |  1620 görüntülenme
İl Sağlık Müdürü Doç.Dr.M.Emre ERKUŞ Kovit-19 çağrı merkezinde incelemelerde bulundu.
İl Sağlık Müdürü  Kovit-19 çağrı merkezinde incelemelerde bulundu.

İl Sağlık Müdürü Doç.Dr.M.Emre ERKUŞ Kovit-19 çağrı merkezinde incelemelerde bulundu.
İl Sağlık Müdürü Doç.Dr.M.Emre ERKUŞ il Sağlık Müdürlüğü bünyesinde kurulan Kovit-19 hastaların acil sağlık ihtiyaçlarının daha çabuk karşılanabilmesi amacıyla kurulan 5 günde 50946 görüşmenin yapıldığı Kovit-19 Çağrı Merkezini ziyaret ederek çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!