Ana Sayfa - Üst Banner

İl Sağlık Müdürü Mehmet Akif İnan Eğitim Araştırma Hastanesinde kütüphane açılışı gerçekleştirdi.

Mucahit Akin  |  15 Ağustos 2018, Çarşamba 10:52  |  2873 görüntülenme
İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Himmet DURGUT, İdari Mali Başkanı Halil BEYAZKENDİR, Mali işler Bşk. Yrd. İlyas YILMAZ, Kamu Hastaneleri Bşk. Yrd. Uz. Dr.Yusuf YAVUZ, Hastane Başhekim Dr. İdris DAĞ, hastane başhekim Yardımcıları ve Hastane Müdürü ile birlikte hastane içinde incelemelerde bulundu.
İl Sağlık Müdürü Mehmet Akif İnan Eğitim Araştırma Hastanesinde kütüphane açılışı gerçekleştirdi.

İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Himmet DURGUT, İdari Mali Başkanı Halil BEYAZKENDİR,  Mali işler Bşk. Yrd. İlyas YILMAZ, Kamu Hastaneleri Bşk. Yrd. Uz. Dr.Yusuf YAVUZ, Hastane Başhekim Dr. İdris DAĞ, hastane başhekim Yardımcıları ve Hastane Müdürü ile birlikte hastane içinde incelemelerde bulundu. İmcelemelerin ardından hastanemiz Psikiyatri servisinde hastaların daha rahat bir şekilde tedavilerini görmeleri ve bu tedavi sürecinde hastaların boş zamanlarını değerlendirmek ve psikolojik açıdan motive olmaları için servis içinde kütüphane açılış yapılarak vatandaşların hizmetine sunuldu.

 

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!