İl Sağlık Müdürüne Ziyaret
Mucahit Akin |
09 Ocak 2018, Salı 08:46 |
1415 görüntülenme
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı'ndan İl Sağlık Müdürlüğüne ziyaret.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Nihat ÇİFTÇİ İl Sağlık Müdürümüz Op.Dr. Himmet DURGUT' u makamında ziyaret edip yeni görevinde hayırlı olsun dileklerinde bulundu.

Yorumlar (0)
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!