Ana Sayfa - Üst Banner

İlçe Devlet Hastanelerimizde Yine Bir İlk.

Mucahit Akin  |  21 Haziran 2019, Cuma 10:12  |  1268 görüntülenme
Siverek Devlet Hastanesinde Kaliteli ve Özellikli işlemler yapılmaya devam ediyor.
İlçe Devlet Hastanelerimizde Yine Bir İlk.

Siverek Devlet Hastanesinde Kaliteli ve Özellikli işlemler yapılmaya devam ediyor. Hastanemizde ilk defa laparoskopik (kapalı) yöntem ile böbreği alındı. Sol böbreği vezikoüreteral reflü (mesaneden böbreğe idrar kaçağı) nedeniyle çalışmaz hale gelen  26 yaşındaki bayan hasta üroloji uzmanları Op.Dr.Muhammed Tosun ve Op. Dr. Metin Savun tarafından ameliyat edildi. Ameliyatta çalışmayan böbrek ve idrar kanalı kapalı yöntem ile çıkarıldı.

Bu işlemler, hastalarımızın ilçelerden başka merkezlere sevkinin azaltılmasına katkı sağlayacaktır.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!