Ana Sayfa - Üst Banner

İLİMİZDE SAĞLIKTA BÜYÜK ADIM

Mucahit Akin  |  20 Mart 2019, Çarşamba 16:12  |  1101 görüntülenme
Uzun süredir sabırsızlıkla beklenen, müdürlüğümüzün yoğun uğraşları ve gayretleri sayesinde Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kazandırılan Anjiografi ünitesi bu hafta hizmet vermeye başladı.
İLİMİZDE SAĞLIKTA BÜYÜK ADIM

Açılış Şanlıurfa İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. M. Emre ERKUŞ, beraberindeki İl Sağlık Müdürlüğü Başkan ve Başkan yardımcıları, Hastane İdarecileri ve ünitenin çalışanları ile birlikte yapıldı. Ünitenin açılışına katılan Şanlıurfa il Sağlık Müdürü Doç. Dr. M. Emre ERKUŞ ilk Kalp Anjiografi işlemini de kendisi gerçekleştirdi. Ayrıca ünitenin içinde oluşturulan 15 yataklı koroner yoğun bakım ünitesi yeni düzenlemelerle hem Anjiografi öncesi hem de gerektiğinde Anjiografi sonrasında hizmet vermek üzere açıldı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!