Ana Sayfa - Üst Banner

Jandarma Trafik Ekipleri Sürücülere Bu Defa Ceza Değil Şeker Verdi

Mucahit Akin  |  05 Temmuz 2016, Salı 15:24  |  1230 görüntülenme
Şanlıurfa’da yol uygulaması yapan jandarma trafik ekipleri, sürücülere ceza yerine şeker ikram etti.
Jandarma Trafik Ekipleri Sürücülere Bu Defa Ceza Değil Şeker Verdi

Şanlıurfa İl Jandarma Komutanlığı tarafından il genelinde 19 adet uygulama noktası oluşturuldu. Trafik ve asayiş ekiplerini katıldığı uygulamalarda, yoldan geçen araçlar durduruldu. Sürücülere, trafik güvenliği, emniyet kemeri ve kazalar konusunda gerekli uyarıları yapan ekipler, daha sonra ise şeker ve kolonya ikram ederek bayramlarını kutladı.
Ekiplerin sürücüleri, hız yapmamaları, uykusuz araç kullanmamaları ve emniyet kemeri kullanmaları konusunda bilgilendirdikleri öğrenildi.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!