Ana Sayfa - Üst Banner

Mehmet Şimşek, Apple'ı Türkiye'ye davet etti

Mucahit Akin  |  30 Ağustos 2016, Salı 18:05  |  1377 görüntülenme
Başbakan Yardımcısı Şimşek, sosyal paylaşım sitesi Twitter üzerinden yaptığı açıklamada AB'den 13 milyar euro ceza alan Apple'ı Türkiye'ye davet etti.
Mehmet Şimşek, Apple'ı Türkiye'ye davet etti

Avrupa Birliği'nin (AB), teknoloji devi Apple'a İrlanda'daki faaliyetlerinden dolayı 13 milyar euro geriye dönük vergi borcu çıkarmasının ardından Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek konuyla ilgili sosyal paylaşım sitesi Twitter üzerinden bir davette bulundu. Şimşek, paylaşımında şu ifadelere yer verdi: "Apple Türkiye'ye taşınmalı. Avrupa Birliği'nin bürokrasisi ile uğraşmadan daha cömert vergi teşvikleri sağlamaktan mutluluk duyarız". 

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!