Ana Sayfa - Üst Banner

Muhtarlara Bağımlılıkla Mücadele eğitimi verildi.

Mucahit Akin  |  21 Haziran 2019, Cuma 11:35  |  1234 görüntülenme
Viranşehir Devlet Hastanesi konferans salonunda ilçemiz’de bulunan muhtarlara Bağımlılıkla Mücadele eğitimi verildi.
Muhtarlara Bağımlılıkla  Mücadele eğitimi verildi.

Viranşehir Devlet Hastanesi  konferans salonunda  ilçemiz’de bulunan muhtarlara Bağımlılıkla  Mücadele eğitimi verildi. Konu hakkında Başhekim  Dr. İlhan ERKAN  ve Uzmanlar tarafından Bağımlılıkla Mücadele hakkında bilgilendirilmelerde bulunarak muhtarlarımızdan konuyla ilgili hassasiyet ve beklentilerini dile getirerek katılımcılara teşekkür etti.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!