Ana Sayfa - Üst Banner

Otogaza zam geldi

Mucahit Akin  |  02 Ocak 2017, Pazartesi 16:35  |  1394 görüntülenme
Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası (PÜİS), otogazın litre fiyatına 14 kuruş zam geldiğini belirtti..
Otogaza zam geldi

Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası (PÜİS), otogazın litre fiyatına 14 kuruş zam geldiğini belirtti.

Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası (PÜİS), otogazın litre fiyatlarına bu gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere 14 kuruş zam getirileceğini duyurdu. Zamdan sonra otogazın litre fiyatı İstanbul’da 2,79 liradan 2,93 liraya, Ankara’da 2,82 liradan 2,96 liraya, İzmir’de 2,78 liradan 2,92 liraya yükselecek.
Dağıtım firmalarının belirlediği fiyatlar, rekabet ve serbesti nedeniyle şirketler ve kentlere göre küçük çaplı değişiklikler gösteriyor.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!