Ana Sayfa - Üst Banner

Pandemi süreci toplantısı gerçekleştirildi.

Mucahit Akin  |  24 Haziran 2020, Çarşamba 12:12  |  1702 görüntülenme
Pandemi süreci ve İlimizde alınan ve bundan sonra alınacak olan tedbirler,
Pandemi süreci toplantısı gerçekleştirildi.

İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. M. Emre ERKUŞ, İl Sağlık Müdürlüğü Kurum Başkanları ile Pandemi süreci ve İlimizde alınan ve bundan sonra alınacak olan tedbirlerin ele alındığı değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!