Ana Sayfa - Üst Banner

Polisler kaza yaptı: 3 yaralı

Mucahit Akin  |  16 Mart 2017, Perşembe 15:34  |  1047 görüntülenme
Şanlıurfa’da motorize polis ekibinin yayaya çarpması sonucu meydana gelen kazada 2 polis ile 1 vatandaş yaralandı..
Polisler kaza yaptı: 3 yaralı
Şanlıurfa’da motorize polis ekibinin yayaya çarpması sonucu meydana gelen kazada 2 polis ile 1 vatandaş yaralandı.
Edinilen bilgiye göre kaza, öğle saatlerinde Karaköprü ilçesi Diyarbakır yolu üzerinde meydana geldi. İki polisin üzerinde bulunduğu motorize ekip, yolun karşısına geçmeye çalışan Ahmet C.’ye çarptı. Kazada yaya ile devrilen motosikletin üzerindeki iki polis yaralandı. Yaralılar, olay yerine çağrılan ambulanslarla Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Burada tedavi altına alınan yaralıların durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Kazayı duyan yaralı polislerin meslektaşları hastaneye gelerek durumları hakkında bilgi almaya çalıştı.
Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!