Ana Sayfa - Üst Banner

Sağlık Bakanı Koca: “COVID-19’a karşı aşı geliştirme çalışmaları yarışında biz de varız”

Mucahit Akin  |  26 Kasım 2020, Perşembe 20:47  |  3600 görüntülenme
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca,”Covid-19’a karşı aşı geliştirme çalışmaları yarışında biz de varız” dedi..
Sağlık Bakanı Koca: “COVID-19’a karşı aşı geliştirme çalışmaları yarışında biz de varız”

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca,”Covid-19’a karşı aşı geliştirme çalışmaları yarışında biz de varız” dedi.
Sağlık Bakanı Koca, sosyal paylaşım sitesi Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, “Covid-19’a karşı aşı geliştirme çalışmaları yarışında biz de varız. TÜSEB desteği ile Erciyes Üniversitesi’nde geliştirilen COVID-19 aşı çalışmaları planlanan takvime uygun olarak devam ediyor. Milli aşı adayının gönüllülere ikinci doz uygulaması bugün başladı. Umutluyuz” ifadelerine yer verdi.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!