Ana Sayfa - Üst Banner

Sağlık çalışanlarından ihraç açıklaması

Mucahit Akin  |  01 Kasım 2016, Salı 08:29  |  1060 görüntülenme
Şanlıurfa’da Sağlık Emekçileri Sendikası (SES) üyeleri, kamudan ihraç edilen üyeleri için basın açıklaması düzenledi.
Sağlık çalışanlarından ihraç açıklaması

Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesi önünde toplanan SES üyeleri, sağlık çalışanlarının KHK ile kamudan uzaklaştırılmaları nedeniyle basın açıklaması yaptı. Yoğun güvenlik önlemlerinin alındığı basın açıklamasını SES Genel Başkanı İbrahim Kara okudu. Kara, açıklamada, OHAL kapsamında Türkiye geneli toplam 2 bin 774 sağlık çalışanının ihraç edildiğini belirtti.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!