Ana Sayfa - Üst Banner

Sağlık Müdürü; Mesai sonrası denetimleri devam ediyor.

Mucahit Akin  |  05 Temmuz 2018, Perşembe 11:31  |  1152 görüntülenme
İl Sağlık Müdürümüz Op. Dr. Himmet DURGUT mesai sonrası gece denetimlerine devam ediyor.
Sağlık Müdürü; Mesai sonrası denetimleri devam ediyor.

Mesai bitiminden sonrasında hastane gezilerine devam eden DURGUT; Siverek Devlet Hastanesi, Hilvan Devlet Hastanesi, Mehmet Akif Inan Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Balıklıgöl Devlet  Hastanelerinde incelemelerde bulundu. Hastane de görevli personel, Hasta ve hasta yakınlarını ziyaret ederek hastane hakkında bilgiler aldı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!