Ana Sayfa - Üst Banner

Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, Regaip Kandilini kutladı

Mucahit Akin  |  30 Mart 2017, Perşembe 14:49  |  969 görüntülenme
Büyükşehir Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, tüm İslam aleminin Regaip Kandilini kutladı..
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, Regaip Kandilini kutladı

Büyükşehir Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, tüm İslam aleminin Regaip Kandilini kutladı.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, Regaip, Miraç ve Berat Kandilleri ile Kadir Gecesini barındıran üç ayların başladığını hatırlatarak, birlik ve beraberlik çağrısında bulundu. Üç ayların, Türkiye’nin birlik ve beraberliğinin devamına vesile olması temenni eden Başkan Çiftçi, "Bağışlanma ayları olan üç aylar biz Müslümanlar için manevi arınma ve kendini yenilemenin müjdecisidir. Bu mübarek zaman diliminde saygı ve hoşgörü ortamının kurulmasına, birlik, beraberlik ve kardeşliğimizin güçlenmesine mümkün mertebe gayret göstermeliyiz. Bu duygu ve düşüncelerle, tüm hemşehrilerimin Regaip Kandilini kutlar, Yüce Rabbimizin bizleri nice kandillere hep birlikte kavuşturmasını ve tüm İslam aleminin barış ve huzur içinde olmasını niyaz ederim” dedi.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!