Ana Sayfa - Üst Banner

Şanlıurfa Hipodromunda yangın çıktı

Mucahit Akin  |  02 Şubat 2017, Perşembe 12:09  |  1630 görüntülenme
Şanlıurfa Hipodromunda çıkan yangında karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 at bakıcısı hastaneye kaldırıldı..
Şanlıurfa Hipodromunda yangın çıktı

Şanlıurfa Hipodromunda çıkan yangında karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 at bakıcısı hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgiye göre, yangın Şanlıurfa-Mardin karayolunun 17’nci kilometresinde bulunan hipodromda meydana geldi. İddiaya göre, 2 at bakıcısının içerisinde bulunduğu 280 nolu odada elektrikli ocaktan tutuşan kıvılcımlar ile bir anda yangın çıktı. Kısa sürede tüm odayı saran alevler ile içeride mahsur kalan 2 at bakıcısının imdadına itfaiye ekipleri yetişti. Ekiplerin yardımıyla dışarı çıkarılan 2 at bakıcısı olay yerine çağrılan ambulanslarla hastanelere kaldırıldı. Yangın itfaiye ekiplerinin çalışması sonucu kontrol altına alındı. At bakıcılarının sağlık durumunun ciddiyetinin sürdüğü öğrenildi
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!