Ana Sayfa - Üst Banner

Şanlıurfa Ülkü Ocakları Çanakkale Şehitlerini Unutmadı…

Mucahit Akin  |  20 Mart 2016, Pazar 12:47  |  1434 görüntülenme
Şanlıurfa Ülkü Ocakları 18 mart Çanakkale Şehitlerini Anma Programı düzenledi.
Şanlıurfa Ülkü Ocakları Çanakkale Şehitlerini Unutmadı…

Programda Çanakkale’deki Mehmetçikleri içeren fotoğraflar, hoşaf ve mini bir orotoryo gösterisi yapıldı. İl başkanı Mustafa Nargülü ‘’ Şanlıurfa Ülkü Ocakları olarak Çanakkale Şehitlerimizi unutmadığımızı göstermek istedik. Bu amaç doğrultusunda programımıza katılım göstererek bizleri gururlandıran vatandaşlarımıza teşekkür ederiz. Sivas’ın ötesinden sesleniyoruz 57. Alay ruhu Ülkü Ocakları’nda yaşamaktadır bugün ihtiyaç olursa bizler de ecdadımız gibi cepheye koşup varımızı yoğumuzu ortaya koymaya hazırız.’’ dedi.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!