Ana Sayfa - Üst Banner

Şanlıurfa’da kamudan 113 kişi ihraç edildi

Mucahit Akin  |  08 Şubat 2017, Çarşamba 15:53  |  1557 görüntülenme
Resmi Gazete’de yayımlanan Kanun Hükmünde Kararname (KHK) kapsamında Şanlıurfa’da 113 kamu görevlisi ihraç edilirken, 1 kişi ise görevine iade edildi..
Şanlıurfa’da kamudan 113 kişi ihraç edildi

Resmi Gazete’de yayımlanan Kanun Hükmünde Kararname (KHK) kapsamında Şanlıurfa’da 113 kamu görevlisi ihraç edilirken, 1 kişi ise görevine iade edildi.
Olağanüstü Hal (OHAL) kapsamında dün çıkarılan KHK ile Şanlıurfa ve ilçelerinde terör örgütü FETÖ/PDY ile ilişkili oldukları gerekçesiyle 113 kişi ihraç edildi. İhraç edilenlerin arasında çeşitli kamu kuruluşunda çalışan 88 öğretmen, 18 asker ve 7 memurun olduğu bildirildi.
Kararnameyle ayrıca bir sağlık teknikerinin de görevine iade edildiği öğrenildi.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!