Ana Sayfa - Üst Banner

Seçimden Sonra İlk Kez Şanlıurfa’ya Geliyor

Mucahit Akin  |  04 Ocak 2016, Pazartesi 17:56  |  2032 görüntülenme
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı ve Şanlıurfa Milletvekili Faruk ÇELİK Yeni hükümet kurulduktan sonra ilk kez seçim bölgesi Şanlıurfa’ya geliyor.
 
15-16 Ocak...
Seçimden Sonra İlk Kez Şanlıurfa’ya Geliyor

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı ve Şanlıurfa Milletvekili Faruk ÇELİK Yeni hükümet kurulduktan sonra ilk kez seçim bölgesi Şanlıurfa’ya geliyor.

 

15-16 Ocak 2016 tarihinde Şanlıurfa İlinde düzenlenecek olan  "Güney Doğu Anadolu Bölgesi Bakanlık Koordinasyon ve Sektörel Ortak Akıl Toplantısı" toplantıda Sektörün sorunlarını dinleyecek. Bakana Üst düzey Brokratlarda eşlik edecek.

Yaklaşık 200 kişinin katılım sağlayacağı toplantıda 9 İlin GTHB İl Müdürleri, Kuruluş Müdürleri, STK temsilcileri ve Çiftçiler Katılacak.

Son gün ise Şanlıurfa’lı üreticilerle bir araya gelecek olan Faruk ÇELİK, sorunları dinleyecek.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!