Ana Sayfa - Üst Banner

Siverek’te Fotoğrafçılık Kursu Açıldı

Mucahit Akin  |  07 Ekim 2015, Çarşamba 10:56  |  1822 görüntülenme
 
Siverek’te Fotoğrafçılık Kursu AçıldıŞanlıurfa’nın Siverek ilçesinde HEM ( Halk Eğitim Merkezi ) ve Siverek Fotoğraf Sanatçıları Derneğinin (SİVSAD) ort...
Siverek’te Fotoğrafçılık Kursu Açıldı

 

Siverek’te Fotoğrafçılık Kursu Açıldı
Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde HEM ( Halk Eğitim Merkezi ) ve Siverek Fotoğraf Sanatçıları Derneğinin (SİVSAD) ortaklaşa yürüttüğü fotoğrafçılık kursu açıldı. Siverek Fotoğraf Sanatçıları Derneği (SİVSAD) Onursal Başkanı ve Kurs Eğitmenlerinden olan Selahattin Atsoy, kursun Hürriyet Caddesi üzerinde bulunan Siverek Fotoğraf Sanatçıları Derneği binasında yapıldığını belirtti. Atsoy, kurs eğitiminin 2 ay sürecek kursun sonunda ise kursiyerlere sertifika verileceği kaydetti. Atsoy "Ülke turizminin gözdesi olan Şanlıurfa’nın en büyük ve en güzel ilçesi olan Siverek in turizmden üstüne düşen payı alamamasının çok şaşırtıcı olduğunu, amaçlarının fotoğraf sanatını Sivereklilere kazandırarak, sosyal medyanın gücüyle de bu talihsizliği kırmayı planlıyoruz. Bu bağlamda tüm fotoğraf tutkunlarını kursumuza ve dernek faaliyetlerimize de davet ediyoruz. " dedi.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!