Ana Sayfa - Üst Banner

Siverek’te KOAH hakkında seminer verildi

Mucahit Akin  |  17 Kasım 2016, Perşembe 08:30  |  1163 görüntülenme
Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde Dünya KOAH Günü dolayısıyla seminer düzenlendi.
Siverek’te KOAH hakkında seminer verildi

Siverek Belediyesi ve Toplum Sağlığı Merkezince düzenlenen seminerde Merkez Doktoru Hasan Güçer KOAH hastalığıyla ilgili bilgiler verdi.
Belediye Meclis Toplantı Salonununda bilgi veren Doktor Hasan Güçer, KOAH hastalığına sebep olan en büyük nedenlerinden birinin sigara olduğunu, hastalıktan korunmak için sigaranın kullanılmaması gerektiğini, KOAH belirtisi olanların ise ilgili sağlık kuruluşuna başvurmaları gerektiği ifade etti.
Belediye Başkan Yardımcısı Hasan Postacı da Toplum Sağlık Merkezi iş birliğiyle sağlık alanında çeşitli seminerler düzenlediklerini ifade ederek, "Dünya KOAH günü nedeniyle çalışanları ve vatandaşları bilgilendirmek istedik" diye konuştu.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!