Ana Sayfa - Üst Banner

Tarım Bakanlığında Urfalı Bürokrat Sayısı Artıyor.

Mucahit Akin  |  30 Eylül 2016, Cuma 09:28  |  2740 görüntülenme
Son bir hafta içerisinde üç urfalı isim daire başkanı oldu.
Tarım Bakanlığında Urfalı Bürokrat Sayısı Artıyor.

Tarım reformu genel müdürlüğüne yeni atanan üç isim şöyle

Halil Esin, Mehmet Erdinç İncediş ve Bekir Özbek. 

Daha önce genel müdür yardımcısı olarak tarım reformuna atanan Uğur Büyükhatipoğlu'nun ekibini kurmaya başladığı anlaşılıyor. Geçtiğimiz hafta Şanlıurfa ŞUSKİ'den Halil Esin'e daire Başkanlığı verilirken. Bu haftada Tarımsal Araştırmalar Genel Müdürlüğü'nde (TAGEM) şube müdürü olarak görev yapan Hemşehrimiz Erdinç İncediş ile Adana Doğu Akdeniz Tarımsal Araştırma Enstitüsünde görev yapan Bekir Özbek daire başkanı olarak Tarım Reformu genel müdürlüğüne atandı.

Daire başkanlarının hangi görevleri yapacakları önümüzdeki günlerde belli olacak. 

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!