Ana Sayfa - Üst Banner

VİRANŞEHİR KAYMAKAMI ADLİYEYE SEVK EDİLDİ

Mucahit Akin  |  20 Temmuz 2016, Çarşamba 22:26  |  960 görüntülenme
Gözaltına alınan kaymakam ve 26 polis adliyeye sevk edildi
VİRANŞEHİR KAYMAKAMI ADLİYEYE SEVK EDİLDİ

Şanlıurfa’da FETÖ/PDY terör örgütü soruşturması kapsamında gözaltına alınan Viranşehir Kaymakamı, bir asker ve 26 polis memuru adliyeye sevk edildi.
Edinilen bilgiye göre, darbe girişiminin ardından FETÖ/PDY terör örgütüne yönelik düzenlenen operasyonlarda gözaltına alınanlar adliyeye sevk ediliyor. Emniyetteki işlemleri tamamlanan Viranşehir Kaymakamı Huzeyfe Citer, bir asker ve 26 polis, akşam saatlerinde adliyeye sevk edildi. Yoğun güvenlik önlemleri altında adliyeye getirilen Viranşehir Kaymakamı Huzeyfe Citer ve bir askerden sonra 26 polis getirildi. Adliyeye getirilen polislerden birinin yakını olan yaşlı kadın adliye önünde fenalık geçirdi. Bayılan kadına güvenlik önlemi alan polisler yardım etti. Bayılan kadınla birlikte adliye önüne gelen şahıs ise görüntü almaya çalışan gazetecilere tepki gösterdi.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!