Ana Sayfa - Üst Banner

Viranşehir’e doğal gaz geliyor

Mucahit Akin  |  29 Mart 2017, Çarşamba 09:20  |  1541 görüntülenme
AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Mehmet Akyürek BOTAŞ görüşmelerin yapıldığını ve Viranşehir’in 2018 yılında doğal gaza Kavuşacağını söyledi..
Viranşehir’e doğal gaz geliyor
AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Mehmet Akyürek BOTAŞ görüşmelerin yapıldığını ve Viranşehir’in 2018 yılında doğal gaza Kavuşacağını söyledi.
Konuyla ilgili açıklama yapan AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Mehmet Akyürek,’’Viranşehir sonunda 2018’de doğal gazına kavuşuyor. Akyürek girişimleriyle başlatılan çalışmalar kapsamında doğal gaz için kazma vurulma aşamasına gelindi. Doğalgaz A.Ş. ilçeye gelerek keşif yaptı. Alt yapı çalışmalarını yapmak amacıyla bölgede keşif yapan ekipler hangi bölgelerde altyapı çalışması yapacağı konusunda bilgi notları aldı. İlçe sakinleri yıllardır beklediği doğal gaza yapılacak olan 1 senelik alt yapı çalışmasının ardından semt semt sırasıyla kavuşacak’’ ifadelerini kullandı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!