Ana Sayfa - Üst Banner

YERLİ OTOMOBİL İLK KEZ GÖRÜNTÜLENDİ

Mucahit Akin  |  13 Ekim 2015, Salı 08:58  |  2798 görüntülenme
Yerli otomobilin prototipinin kamuflajlı görüntüsü Sanayi Bakanlığı Fikri Işık paylaştı. 3 prototip üretildi, Ar-Ge çalışmaları devam ediyor.
BAŞLATMAYI PLANLIYORUZ
&...
YERLİ OTOMOBİL İLK KEZ GÖRÜNTÜLENDİ

Yerli otomobilin prototipinin kamuflajlı görüntüsü Sanayi Bakanlığı Fikri Işık paylaştı. 3 prototip üretildi, Ar-Ge çalışmaları devam ediyor.

BAŞLATMAYI PLANLIYORUZ

Öte yandan Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık TRT Haber’de yaptığı açıklamada, 3 adet yerli otomobil prototipinin çıktığını belirtti. 

Işık "Yerli otomobil projesi aynı zamanda bir teknoloji geliştirme platformudur. 2019 sonuna kadar seri üretimi başlatmayı planlıyoruz. 2020 yılında insanlarımızın tercihlerine Türk markasını sunmuş olacağız.

Seri üretim için özel sektörün üretimde bulunması tercihimiz. Bir otomobil mükemmeliyet merkezi kuruyoruz. Motorda tercihimiz menzili uzatılmış elektrikli araç motoru olacak" diye konuştu.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!