Ana Sayfa - Üst Banner

Ateşle oynayan çocuklar evi yaktı

Mucahit Akin  |  24 Mayıs 2017, Çarşamba 15:31  |  1507 görüntülenme
Şanlıurfa’da ateşle oynayan çocuklar evi yaktı..
Ateşle oynayan çocuklar evi yaktı

Şanlıurfa’da ateşle oynayan çocuklar evi yaktı.
Edinilen bilgiye göre yangın, Şanlıurfa’nın Haliliye İlçesine bağlı İmambakır Mahallesinde yaşayan Suriye uyruklu Muhammed S.’nin evinde yaşandı. İddiaya göre ateşle oynayan çocuklar evi ateşe verdi. Olay yerine giden itfaiye ekiplerinin müdahale ederek söndürdüğü yangında maddi hasar meydana geldi.
Yangının kesin çıkış nedeninin araştırıldığı belirtildi.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!