Bakan Soylu: ″İstanbul’daki saldırıda 20 yaralı var″
Mucahit Akin |
10 Aralık 2016, Cumartesi 22:56 |
1094 görüntülenme
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, İstanbul’da bombalı araçla saldırı yapıldığını ve 20 yaralı olduğunu belirtti..
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, İstanbul’da bombalı araçla saldırı yapıldığını ve 20 yaralı olduğunu belirtti.

Yorumlar (0)
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!