Ana Sayfa - Üst Banner

Darbeci general ve askerler Kandil’e mi kaçtı?

Mucahit Akin  |  08 Ağustos 2016, Pazartesi 20:32  |  1969 görüntülenme
Genelkurmay Basın Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı, darbeci 3 generalle 57 askerin Silopi’ye helikopterle gelerek Habur’dan Irak kuzeyine geçtiği ve oradan da Kandil’e kaçtığı yönündeki haberlerin gerçeği yansıtmadığını bildirdi.
Darbeci general ve askerler Kandil’e mi kaçtı?

Genelkurmay Basın Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, “Darbeci 3 generalle 57 askerin Silopi’ye helikopterle gelerek Habur’dan Irak kuzeyine geçtiği ve oradan da Kandil’e kaçtığı yönünde yer alan haberler gerçeği yansıtmamaktadır. Zira 16 Temmuz 2016 sabahı Silopi’de kontrol tamamen TSK’nın kontrolünde olup böyle bir helikopter hareketliliği kesinlikle yaşanmamıştır” denildi.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!